Пошуковий запит: (<.>A=Кабанова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Кабанова М. В. Розвиток мовленнєвої компетенції на уроках англійської мови як умова соціалізації учнів [Електронний ресурс] / М. В. Кабанова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 1(1). - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_1(1)__23
|
2. |
Тарнопольський О. Б. Конструктивістські підручники з англійської мови для професійних цілей: варіанти побудови [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2017. - Вип. 58. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2017_58_26
|
3. |
Тарнопольський О. Б. Культурологічний аспект та проектна методика у навчанні англійської мови для ділового спілкування (Business English) [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова, С. Д. Сторожук // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 4. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_4_16 Розглянуті значущість та складові культурологічного аспекту у навчанні англійської мови для ділового спілкування у немовних вишах України. Визначені вісім компонентів комунікативної компетентності у англомовній діловій комунікації, які повинні бути сформовані у студентів, і показано, що п'ять з них забезпечують культурно-обумовлені параметри мовленнєвого ділового спілкування. Саме ці компоненти є провідними, і вони визначають, які мовні форми обиратиме комунікант для досягнення власних цілей та намірів у діловій комунікації. Наводяться приклади специфічного впливу на побудову ділового спілкування кожного з окремих п'яти компонентів комунікативної компетентності, що забезпечують відповідність цього спілкування існуючим у конкретному мовному соціумі культурним та соціальним нормам. Показана роль проектної методики навчання іноземної мови як оптимального засобу формування у студентів культурозалежних компонентів їх англомовної ділової комунікативної компетентності.
|
4. |
Тарнопольський О. Б. Гейміфікація в навчанні іноземних мов у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко, М. Р. Кабанова // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2018_3_4
|
5. |
Тарнопольський О. Б. Співвідношення некомунікативних та умовно-комунікативних вправ у навчанні мовних аспектів іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова, П. В. Бредбієр // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 156. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_156_35
|
6. |
Тарнопoльський О. Б. Впровадження комп’ютерних технологій у навчання іноземних мов: історія та перспективи [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопoльський, М. Р. Кабанова // Комп'ютерне моделювання: аналіз, управління, оптимізація. - 2019. - № 2. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmauo_2019_2_11
|
7. |
Кабанова М. Р. О некоторых вопросах развития творческого потенциала преподавателя высшего учебного заведения и интерактивных технологий в обучении иностранному языку [Електронний ресурс] / М. Р. Кабанова // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 99–102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2014_2_18
|
8. |
Кабанова М. Р. Формирование профессиональной направленности и интерактивные технологии в подготовке будущих психологов [Електронний ресурс] / М. Р. Кабанова, Н. А. Черняк // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 1. - С. 239–244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2015_1_39
|
9. |
Кабанова М. Р. Про деякі інноваційні тенденції у навчанні іноземної мови у вишах України [Електронний ресурс] / М. Р. Кабанова, Т. М. Плеханова, Н. О. Черняк // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 296–300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_1_48
|
10. |
Тарнопольський О. Б. Наскільки методика викладання іноземних мов є залежною від загальної педагогіки? [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова, П. В. Бредбієр // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 279–286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_43
|
11. |
Тарнопольський О. Б. Культурна складова комунікативного підходу до навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 267–273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_2_35
|